En vanlig dag

Detta är en sådan dag som inte alls är rolig.. Var jätte trött på jobbet..  Kanske mest för att jag jobbat så många kvällar på kort tid.. Dels för att för fåglar marsvin och gubbe levde om mer än vad jag hoppats på.. Ville bara kasta ut djuren och Peter och låsa dörren..
Slutade 13.30 kom från jobbet vid 14 tiden..
Hem till Ice som jag först var på promis med och sen körde vi lite bus på gräsmattan..
Nått är fel med bus öron jag drog händerna över dem och han gnällde till och reste ragg..
Såg inge konstigt eller så kanske dax för vetrinären?

image299


Nu är det höst ute:)


image302

Vackra färger men jag hatar hösten!!

Nu ser Peter och Jocke på Dif match.. *Suck* lever om illa i  mina öron..

image303

Jocke

image304

Peter med hans speciall dif tröja..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0