Bullbak

Åkte till jobbet i morse och jisses vad halt det var.. Höll på köra omkull i en korsning fick världens sladd han tänka en del..
Tänkte nu kör bilen bakom över mig..
Fick gå vid 15 tiden i dag då ja skulle på löneförhandling eller vad man kallar det hos facket då jag är fackombud..
Fick en del motion då jag lämnade moppen vid grillen och gick bort till Gymnasie torget..
När jag kom hem mötte jag Jonna och fick en bulle av henne som hon bakat blev så inspirerad att jag skickade Peter att köpa ingridienser till bullbaket:)

image332

Ser ut som mammas bullar kan vi vara släkt?? Slängde i lite kardemumma med:)
Sprang över med varsin bulle till Jonna och Jocke då jag fått en av henne..
Svärföräldrarna fick några dom med.. Kan ju inte favorisera några grannar *s*

image333

I väntan på bullarna:)

Jag som är allergiska att stå vid spisen har både lagat mat och bakat bullar..
Klappar mig själv på huvudet:)
I bland får man sina ryck:)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad smarrigt med nybakta bullar!! :D

2007-10-31 @ 23:54:10
URL: http://vfredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0