Allmänt

Var hemma vid 18 tiden då jag slutade halv 6 i dag.
Mötte Peter i dörren han var på väg och handla sen skulle han åka till nån affär som reade dif kläder med svärfar. Så jag hann träffa honom 10 minuter.
Å i går var han på dif match. Tur jag är ledig i helgen så jag får träffa honom nån gång..
När jag varit hemma ½ timme kände jag att jag måste ut och få lite luft så jag tog med bus på timmes promenix..
Fy vad det mörknar fort.

image208

Ice på promenad:)
Usch gillar inte lukten av höst:/ vet ju att vintern närmar sig med stormsteg..

image209

Varje gång jag kommer hem och det är mörkt speciellt på vintern och jag ser våran lykta tänker jag på narnia. Precis där Lucy möter Fauronen första gången vid den gatlyktan..

Gjorde lite lavendeltvålar på kvällen.. Specialgjorde en til Jonna som var rosa och luktade ros:)

image210

Peter kom hem och hade köpt en matchtröja och min stackars hund fick agera fotomodell..
Dock inte i matchtröjan.
Gud vad han är trött på mig och kameran *s*

image211

Nä nu ska jag spana lite på tv..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0