7 år tillsammans

Sovit dåligt i natt haft så fruktansvärt ont i ryggen. Vaknat varje halvtimme och vänt på mig..
Somnade i och för sig ovanligt tidigt i går för att vara jag:)
Tog en promis med bus när jag vaknade eller när jag klev upp brukar hjälpa i bland men icke sa nicke..
Var bara att ta på sig stödkorsetten och åka till jobbet. Grejen är den att jag inte behövt ha den på länge.. Så det kändes lagomt kul..
Tog av den innan jag åkte hem men den åkte på när jag kom hem igen.. Brände i hela ryggen.
Ska på massage i morgon.. Skönt!! Eller ja efteråt i alla fall.
Pratade med logopeden om en tant som bor hos oss. Hon har haft en stroke för ett år sedan. Nu fick jag massor av matrial av henne som vi kan öva med.. Känns jätte roligt att få börja träna med henne. Det går framåt och hon blir så glad när hon säger rätt:)
Nu har jag satt in allt matrial i en pärm och visat henne och några av personalen..

Slutade 21 i kväll och när jag kom hem så möttes jag av en superglad bus nere i garaget inte konstigt med det.. Tänkte att Peter släppt ut honom.. Bilen var inte hemma men jag tänkte att den kanske var någonstans för byte av däck eller något sånt..
Vi går upp och ytter dörren är låst *hmm* Låser upp och går in tänker han är väl och röker på altan..
Han svarar inte så jag ringer honom och frågar var han är på ok och jag svarar då kan du ju förklara varför Ice springer runt lös ute och altandörren står på vid gavel?
Miss i planeringen kallas det.. Så Ice har nog sprungit runt på gården och kissat lite innan han hörde mig och kom ner till garaget..
Tur han ofta håller sig på gården :)

Jag och Peter har varit tillsammans 7 år i dag.. Och alla pratar om 7 års krisen.. För den brukar komma, sa det till Peter och han sa synd för dem då:)
Men nej vi har inte haft nån 7 års kris.. Men jag trodde aldrig att det skulle hålla så länge..
Alla frågar om vi ska fira.. Varför fira bara en gång om året? Varför inte glädjas åt varje dag tillsammans??

image331

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0