Vinter

Jobbade 8-17.30 i dag och när jag skulle åka hem var mina nycklar borta. Letade och letade och var mest stressad över att Peter stod och väntade.. Och vart låg de?? Jo där man letade först i köksförklädet.. Ja ja man lär så länge man lever eller nått sånt:)

Ska på miljöledningsseminarium i morgon med Jonna mellan 9-12 sen tar jag komp resten av dagen kan behöva vila mig så jag pallar helgen.. Har så jädra ont i lungorna av allt hostande. Somnade vid 5 i morse och skulle upp vid 7.. Lagom lång sömn.. Lär sova riktigt gott i natt hoppas jag utan massa hostattacker.. Börjar gäspa redan nu.. JAG? Som aldrig lägger mig innan 12.
Näsan ömmar den med av allt snytande..  Men det är ju den årstiden..
Nu har vi i alla fall fått lite snö som ligger kvar på marken.. Inte för att jag är så förtjust i snö men det blir i alla ljusare ute..

image380

I morgon kommer mina beställda Foton bla från Pelles 40 års fest morfar begravning farmors begravning och massa annat kul.. Så i morgon ska jag börja projekt Pellé.. Och scrapbooking lite..

Nä nu orkar jag inte mer i kväll

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0