Shopping in the city:)

Var i väg in till stan i dag och skulle klippa mig vid 10. Fruktansvärt skönt att bli av med lite hår:)
Magnus är en underbar frisör:)
Efter det gick vi och ät lunch på en kinisisk krog men de hade inga fritterade bananer:( å andra sidan vet jag inte om jag hade orkat det efter buffen:)

image8

Peter i ett samtal om våra nya bil. En Renault Florida en cab som han håller på att trixa och skruva i. Den är ganska fin måste jag erkänna:)

image6

Nya pärlan:)

Sen gick vi alla fall ut på en shoppingrunda fast jag hittade inte så mycket. En ny kjol blev det i alla fall. Och en present till Jonna som snart fyller år och ett kort till morfar:)

image7

Min nya kjol:) Den var hur skön som helst!

När vi sen satt på pendeln kom en människa in och han lyste upp hela vagnen med sin närvaro.
Han jobbade hos oss för 1 år sen.
Kommer ihåg att vår chef sa att när han hade kommit in i rummet hade han lyst upp det med sin närvaro.
Hon kände bara att hon måste anställa honom och jag förstår henne..


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0