Ume´ besök

Brorsan messade mig i tisdags och sa att de var nere i Stockholm och undrade om vi kunde ses onsdag eller torsdag och eftersom jag var ledig i dag så passade de ju bra!!
Dom dök upp vid halv 2 tiden och stannade till 4 ungefär.
Jätte kul att träffa dom igen.
Sist jag träffade Frida mådde hon ju inte så jätte bra.
Dom har i alla fall semester nu och 2 veckor till.

image89


Brorsan och Ice.
Hade inte så mycket kakor hemma så dom fick lakrits till kaffet och några småkakor.

image90

Brorsan tjej Frida och bus:)

Dom frågade om vi ville med på teater. Eftersom jag och brorsan inte ses så ofta så tyckte jag det var helt okej även om jag inte är nån teater människa.
Sagt och gjort mötte dem vid Åhlens inne i stan, brorsans arbetskompis var också med.
Var ingen direkt teater utan det var en kille Alexander Saltzberger som körde mer standup komik.
Var kanon kul!!

image91

Alexander Saltzberger på parkteatern under eken:)
Hemsidan till parkteatern http://www.stadsteatern.stockholm.se/

image92

Brorsans kompis Frida och brollan.. På väg hem..

image93

Jag och min big brother:)
Mötte Peter i Huddinge så han och Frida fick träffas, innan vi skjusade hem dem.
På vägen hem såg jag en påkörd hund som låg i väggrenen och vad jag blev ledsen.
Stackars ägare :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0