Sommar eller höst??

Grymt varm dag. Man ser aldrig sina grannar så ofta som nr det är strålande sol ute.

image95

Peter ringde och väckte mig klockan 9 i morse han hade glömt plånboken och telefonen ute efter att ha besiktat floriden. Som by the way gick igenom med 2 fel. Hastighetsmätaren funkar inte och däcken   var slitna. För att vara en sån gammal bil är den ganska välbehållen:)
Orkade i alla fall inte gå och lägga mig så jag gick ut och la mig i solen istället somnade där och vaknade halv 2.

image98

Efter 4 timmars sovande i solen är man så här vacker *asg*
Tog en promis med bus.

image96

Någon vill inte vara med på bild:)
Precis träffat målaren som Chefen rekomenderade. Var jätte trevlig ska börja redan i morgon:) Skönt att slippa måla mer själv..
I detta ögonblick kommer jag alltid vara henne tacksam:) Får se hur länge *skratt*

image99

Min fotomodell!!

image100

Nu några kloka ord innan jag avrundar för denna gång:)

image101

Så det så:)
Ha det så syns vi snart igen..

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0