Ryggont!

Vi grillade på lördagkväll. Varmt och skönt ute och gott mé grillat:)

image106

Veckan har förflutit varit hemma från jobbet med feber hosta och en konstant smärta i ryggen. Vilken börjar ge med sig men inte känns helt 100. Fått ett nummer av massören till en natrapat.
Ska i alla fall till jobbet i morgon. Ganska uttråkad av att gå hemma.. Inte kunnat göra speciellt mycket pga värken.

image107

Träffade Viktor under veckan. Han fick en snygg tröja av mig!! Är man uppvuxen med kläder med aik och dif på så kan man behöva nått riktigt snyggt *BIG SMILE*
Bad honom vända sig så jag såg hela tröjan då vände han sig om med baksidan mot mig.. *s*
Barn är i alla fall ärliga vad de tycker:)
I morgon fyller han 3 år och ska få denna av oss..

image108

En eldriven motorcykel. Det enda han önskade sig var en motorcykel:)

Skulle vattna blommorna i dag då hittade jag denna krabat så det blev inte mycket till å vattna innan peter kom hem:/

image110

Morfar begravs på fredag. Vi åker upp klockan 08:20 på fredag morgon och hem 17:00 på söndagen.
Ska bli kul att få träffa hela tjocka släkten men av en jobbig anledning..
Mormor skulle ha blivit 93 år i år morfar han fylla 85 i maj:)

Kram på alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0