Mitt liv som hund

Det är jag som är Ice Matte och husses lilla hjärta. Nu ska jag berätta om en helt vanlig dag i mitt liv. Matte hade en ledig dag annars arbetar jag på kontor. Arbetar och arbetar jag ligger under husses skrivbord eller sitter i bilen när de är på kundbesök.
Först var det en morgon promenad med husse men matte var inte vaken då så hon kunde inte ta någon bild.
Kom hem och gick och la mig en stund plötsligt så kliver matte upp och vi ska ut igen.

image111

Vart tog min sovmorgon vägen??

image112

Vi skulle hämta posten så klart. är inte så bra på att hålla reda på vilka dagar det ligger post i brevlådan men idag fanns det post där..
Gick in och tog en tupplur innan det var dax för en promenad igen.

image113

Varenda grässtrå var intressant. Tror matte blev trött på att vänta på mig!!

image114

Mötte en av mina favorit grannar när vi nästan var hemma. Hon är Kul. Jonna heter hon:) Hennes hane kommer hem från Värmland idag. Tror hon har varit rädd utan honom. Dom har varit mina grannar i ett år men matte säger att dom snart ska flytta. Kan ju knappast bero på att jag våldgästar dem så fort de lämnar dörren öppen. NÄÄ så jobbig är jag ju inte!!

image115

Kramades lite innan jag rullade mig lite i gräset.

image116

Var Jonna som tog denna snygga bild på mig :)

image117

Åsså kom husse hem efter en lång väntan. Fast han var tidig i dag:)

image118

Har ju glömt att äta idag så jag passade på när husse kommit hem.
Sen stökade de runt så jag passade på att sova frukost/lunch/middag medans.

image119

Nu ska jag hålla ställningarna medans husse spelar poker och matte bloggar åt mig..
Ses en annan dag
lurvkram / Ice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0